A 911 Turbo Cabriolet 70 kilóval nehezebb, mint csukott párja, mivel az ajtóküszöböket és a B-oszlopokat is meg kellett erősíteni. Azonban még így is alig egytized másodperccel több idő, azaz 4,3 másodperc alatt teljesít a 0-ról 100 km/h-ig tartó sprintet, végsebességében pedig megegyezik a kétfajta karosszéria variáns: 305 km/h.
Az ehhez szükséges erőt a Porsche jól ismert 3,6 literes, hathengeres vízhűtéses boxermotorjának két turbófeltöltővel és töltőlevegő hűtővel felszerelt változata szolgáltatja, amely 6000-es percenkénti fordulatszámon 420 lóerő teljesítményre képes. Ezenkívül az 560 Nm-nyi maximális forgatónyomatékot 2700 és 4600 közötti percenkénti fordulatszámon bármikor a vágtatni vágyó sofőr szolgálatába állítja.
Az összkerékhajtású rendszer öt és 40 százalék közötti nyomatékot küld az első kerekekre attól függően, hogy azok mennyire tapadnak az útra. Ezen kívül a Porsche stabilitásfigyelő rendszere gondoskodik a megfelelő úttartásról, a felárért kapható kerámiafékrendszer pedig a még meggyőzőbb megállásról.
A 2+2 üléses kabriolet külsőleg nagyon hasonlít a C4S-re. A kerékjáratokat 60 milliméterrel kiszélesítették, még hangsúlyosabbak az első hűtőnyílások és az ajtó mögött is található légrések. A vászontető akár 50km/h sebességnél is 20 másodperc alatt kinyílik, bár a zárás menet közben hat másodperccel tovább tart a nagyobb légellenállás miatt.
A keménytető és a szélterelő paraván alapfelszerelésként jár az autóhoz, akárcsak a bőrbelső, a klíma, az elektronikus, memóriás ülések, a BOSE hifi, és sok más kényelmi és biztonsági extra.